Kampanie i Promocje

  • Sieć Lidl Polska wystartowała z kampanią pysznych lodów z włoską nutą, Bon Gelati. Intensywny smak, chrupiąca czekolada, puszyste wnętrze – to zasługa najwyższej jakości składników i sekretnej receptury. Poznaj smak włoskich wakacji z Lidl Polska! Czytaj więcej »

  • Wystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark. W nowym spocie marka podkreśla, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej! Czytaj więcej »

  • Warzywa i owoce zawsze i wszędzie? Z Kubusiem to możliwe! W najnowszej kampanii marka przypomina, że soki 100% i musy Kubuś stanowią pyszną porcję warzyw i owoców, bez dodatku cukru. Czytaj więcej »

  • Startuje kampania wspierająca wprowadzenie nowości przez Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania skupiają się na zaprezentowaniu bogatej oferty produktów oraz wskazaniu ich najważniejszych zalet: kremowości, smaku, i prostego, dobrego składu, które wyróżniają je na tle konkurencji. Czytaj więcej »

  • Wystartowała ogólnopolska kampania marki Grycan – Lody od pokoleń pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca materiały podkreślające jakość i doskonały smak bestsellerowych lodów Grycan oraz zachęcające do spróbowania nowości będą pojawiać się w kanałach Digital, OOH i prasie lifestylowej, a także na ekranach kin. Czytaj więcej »

  • Marka Orbit® została oficjalnym partnerem siódmej edycji Targów Książki Empiku. To jedno z największych wydarzeń literackich wiosny odbywać się będzie w dniach 17-30 maja 2023 r. w formie stacjonarnej i online. Oprócz setek okazji targowych, premier i nowości, spotkań autorskich na wirtualnych scenach i wyjątkowych akcji w przestrzeni miejskiej w Warszawie, przygotowano również... Czytaj więcej »

  • Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji. Czytaj więcej »

  • Nowe przygody Zosi i Tadeusza

    Poniedziałek, 15 maja 2023

    Marka likieru Pani Zosia opowiada o współczesnych perypetiach Zosi i Tadeusza w najnowszej kampanii w social mediach. Czytaj więcej »

  • Marka Milka, w której portfolio znajduje się najdelikatniejsza na rynku czekolada, chce przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast. Nowa kampania Milka, w ramach której przygotowano lokalne aktywacje oraz wsparcie komunikacyjne w mediach, potrwa do końca... Czytaj więcej »

  • 8 maja br. wystartowała ogólnopolska akcja dobroczynna na rzecz 30 fundacji i stowarzyszeń non-profit, w ramach której mikrodatki przekazane przez klientów stacjonarnych sklepów Auchan zostaną połączone ze zbiórkami na stronie Pomagam.pl. To innowacyjna w skali Polski formuła wsparcia organizacji pomocowych, której realizacja jest możliwa dzięki partnerskiemu programowi CSR... Czytaj więcej »

  • W sklepach Auchan Retail Polska trwa wieloformatowa kampania Wielkie majowe ODKRYCIA CENOWE - to kolejna inicjatywa sieci, wpisująca się w politykę niskich cen realizowaną przez firmę z myślą o ochronie siły nabywczej polskiego konsumenta. Akcja trwająca miesiąc, od 27 kwietnia do 27 maja br. obejmuje różnorodne działania sprzedażowe i aktywności dla konsumentów, wspierane... Czytaj więcej »

  • Wraz z nadejściem wiosny, rozpoczął się sezon na nowalijki. Świeże, soczyste, pachnące owoce i warzywa to istna bomba witaminowa. Na Ryneczku Lidla można znaleźć pod dostatkiem dobrodziejstw natury, które codziennie trafiają do sklepów sieci. Już od czwartku, 4 maja do soboty 6 maja będzie można skorzystać z promocji na wybrane owoce, zioła i warzywa. To doskonała okazja,... Czytaj więcej »

  • Nadchodzi lekki czas – wszystko dzięki nowym piwom z rodziny Lekkiego Żywca – teraz dostępnych w zielonych butelkach zwrotnych. Marka promuje tegoroczne nowości w spotach emitowanych od 1 maja. Czytaj więcej »

  • Żabka wciąż szuka nowych sposobów, aby upraszczać codzienne życie swoich klientów, a tym samym uwalniać ich czas. Obecnie rozbudowuje swój program lojalnościowy, dając użytkownikom aplikacji Żappka możliwość wymiany otrzymywanych za zakupy żappsów na atrakcyjne benefity od partnerów zewnętrznych. „Wszystko za żappsy” jest dostępne w aplikacji od 26 kwietnia. Czytaj więcej »

  • Bakalland po kompleksowym rebrandingu wkroczył do przestrzeni miejskiej. Wyróżniającym się elementem działań outdoorowych firmy jest znajdujący się przy stacji Metro Politechnika w Warszawie mural o powierzchni 175 m2. Marka uruchomiła także działania OOH/DOOH w centrach handlowych i na przystankach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu. Automaty Paczkomat firmy... Czytaj więcej »

  • Na Planecie Warka wszyscy mają energię, by uprawiać sporty, grać w gry, czy po prostu wspólnie cieszyć się życiem. To miejsce, gdzie panuje absolutny luz. Przekonał się o tym także Krzysztof Ibisz, który właśnie dołączył do ekipy Planety Warka. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli... Czytaj więcej »

  • Desperados w wielkim stylu powraca do swoich imprezowych korzeni. Marka wystartowała właśnie z kampanią „Bierz, co chcesz”, której towarzyszy największa w historii loteria. Jej mechanizm jest unikalny – uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje jeden z najpopularniejszych artystów z pokolenia Gen Z – Tymek. Kampania trwa od 17 kwietnia. Czytaj więcej »

  • Rusza Weekend dla Ziemi w Carrefour

    Wtorek, 18 kwietnia 2023

    Wędliny, mięso i sery do własnych opakowań, pojemniki i woreczki wielokrotnego użytku oraz tekstylne torby na zakupy - to wszystko aż 20 proc. taniej w nadchodzący Weekend dla Ziemi. W najbliższy piątek i sobotę (21 i 22 kwietnia) rusza inicjatywa sklepów Carrefour, która dając bezpośrednie korzyści konsumentowi, przekłada się na redukcję plastiku, zmniejszenie ilości... Czytaj więcej »

  • Trwa kampania launchującymi nowy ekspres De’Longhi Eletta Explore, za którą odpowiada agencja Mediaplus we współpracy z agencją SalesTube. Ambasadorem marki i twarzą wiosennej kampanii jest hollywoodzki gwiazdor, Brad Pitt. Mediaplus koordynuje wszystkie działania mediowe offline i online na polskim rynku, odpowiada za strategię, planowanie oraz zakup mediów 360. Kampania prowadzona... Czytaj więcej »

  • Takiej akcji antyinflacyjnej nie było jeszcze na polskim rynku handlowym. Sieć Carrefour uruchomiła właśnie kampanię pt. „100% zwrot kasy”, w ramach której klienci kupując produkty niespożywcze oznaczone naklejką akcji, otrzymają zwrot 100% zapłaconych pieniędzy, które będą mogli wydać na kolejne zakupy w tej sieci. Środki wypłacane są e-bonach płatniczych w aplikacji... Czytaj więcej »

  • Wystarczy zrobić zakupy powyżej 120 zł w sklepie internetowym Stokrotki, a zostaną one bezpłatnie dostarczone do wskazanego przez klienta miejsca. Dzięki nowej promocji zakupy spożywcze online stają się jeszcze korzystniejsze. Czytaj więcej »

  • Tymbark wystartował z nową kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli wygodnej przekąsce zbożowo-owocowej. Pod hasłem „Musy – to (się) wciąga” zachęca do spożywania tych przekąsek, jednocześnie podkreślając ich szeroki wybór w ofercie marki. Czytaj więcej »

  • Żubr Kompanii Piwowarskiej wchodzi z przytupem w początek sezonu z kampanią podkreślającą jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do siebie oraz otoczenia. Czytaj więcej »

  • Ponad połowa Polaków robi przedświąteczne zakupy w dyskoncie – wynika z badań przeprowadzonych przez Research Collective na zlecenie Netto Polska[1]. Inflacyjny wzrost cen produktów żywnościowych umacnia ten trend i wpływa na koszyk zakupowy w nadchodzącym czasie. Sieć Netto wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i przedstawia promocyjną ofertę na tradycyjne świąteczne... Czytaj więcej »

  • W okresie poprzedzającym Święta Wielkanocne sieć Auchan przygotowała dla swoich klientów specjalną ofertę złożoną z produktów marek własnych – wśród nich znalazła się ceniona za nadzwyczajną jakość marka PEWNI DOBREGO, a także doskonale znana wszystkim łowcom okazji marka z logo podniesionego kciuka – oferująca jakościowe produkty spożywcze i higieniczne w... Czytaj więcej »

  • Żywiec od wielu lat zachęca w swojej komunikacji do cieszenia się życiem i czerpania z niego radości. Dziś, kiedy rzeczywistość nas nie rozpieszcza, na nowo odkrywamy ogromne znaczenie bliskich, jakościowych relacji. Dlatego w 2023 roku marka zaprasza do wychodzenia do ludzi i do wspólnych spotkań. A wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest też unikalny... Czytaj więcej »

  • Bakalland zaprezentował nowy spot reklamowy i wystartował z pierwszą od 6 lat kampanią promocyjną w TV. W produkcję wideo zaangażowanych było ok. 50 osób na trzech planach zdjęciowych i w dziewięciu niezależnych scenografiach. Reklama w TV stanowi element ogłoszonej w marcu br. wielokanałowej komunikacji marketingowej 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Kampania pokazuje... Czytaj więcej »

  • W sklepach Biedronka pojawiła się limitowana akcja producenta Parówek Dobrych, który wyszedł do konsumentów z niestandardową propozycją. Każdy, kto zakupi produkt otrzymuje gwarancję smaku lub zwrot pieniędzy. Czytaj więcej »

  • Znany ze swoich kultowych ról, Bogusław Linda bierze udział w reklamie McDonald’s®, gdzie prezentuje swój… niezwykły taniec! Nowa kampania marki skoncentrowana jest wokół nieodkrytych talentów, które drzemią w każdym z nas. McDonald’s to sieć popularnych restauracji, znana z pysznych burgerów z wołowiną, frytek oraz kawy, ale nie wszyscy wiedzą, że można w niej... Czytaj więcej »

  • Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”. Czytaj więcej »

więcej artykułów